Pozycjonowanie stron internetowych

Z SoftwarePedia
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania

Spis treści

Pozycjonowanie stron internetowych

Za pomocą autorskiego rozwiązania oferujemy rozwiązanie skutecznie podnoszące pozycje w rankingu wyszukiwarki google.


rozpoczęło się wraz z rozwojem pierwszych wyszukiwarek internetowych. Webmasterzy dążyli do tego, aby ich strona pojawiła się jako pierwsza w wynikach wyszukiwania dla danego zapytania. Początkowo nie było to trudne, gdyż wyniki w wyszukiwarkach opierały się na analizie słów kluczowych podanych przez autora w nagłówku strony. Później, między innymi ze względu na łatwą manipulację słowami kluczowymi, wyszukiwarki zaczęły je ignorować, odwołując się bezpośrednio do treści strony. Ewolucja wyszukiwarek wywołała ewolucję pozycjonowania, przechodzącego przez wszelkie algorytmy binarne i wektorową analizę treści strony. Dopiero wyszukiwarki oparte na analizie topologii sieci, zliczające linki (takie jak Google), podniosły poziom trudności pozycjonowania stron. Zaawansowane algorytmy analizy topologii sieci wielu osobom wydawały się odporne na wszelkiego rodzaju próby manipulacji/modyfikacji SERP, jednak zjawisko Google Bomb, polegające na masowym dodawaniu na stronach linku ze wskazanym przez pomysłodawcę anchor-textem, pokazało drogę do łatwego modyfikowania indeksu. Termin "pozycjonowanie" pojawił się ok. 2002 r, wcześniej funkcjonował anglojęzyczny "web positioning". Pierwsze powszechnie znane "polskie" Google Bomb pojawiło się na przełomie 2003 i 2004 roku i polegało na linkowaniu ze słowem kluczowym kretyn adresu do sejmowej strony internetowej polskiego posła Andrzeja Leppera, co w efekcie dało pojawianie się wspomnianej strony na czołowych miejscach w wynikach wyszukiwania w Google dla hasła "kretyn" (zwykle jako pierwszy wynik). Akcja ta zyskała wielu naśladowców i podobne zjawiska można było zaobserwować dla innych słów i wyrażeń.</span></span>

.
rozpoczęło się wraz z rozwojem pierwszych wyszukiwarek internetowych. Webmasterzy dążyli do tego, aby ich strona pojawiła się jako pierwsza w wynikach wyszukiwania dla danego zapytania. Początkowo nie było to trudne, gdyż wyniki w wyszukiwarkach opierały się na analizie słów kluczowych podanych przez autora w nagłówku strony. Później, między innymi ze względu na łatwą manipulację słowami kluczowymi, wyszukiwarki zaczęły je ignorować, odwołując się bezpośrednio do treści strony. Ewolucja wyszukiwarek wywołała ewolucję pozycjonowania, przechodzącego przez wszelkie algorytmy binarne i wektorową analizę treści strony. Dopiero wyszukiwarki oparte na analizie topologii sieci, zliczające linki (takie jak Google), podniosły poziom trudności pozycjonowania stron. Zaawansowane algorytmy analizy topologii sieci wielu osobom wydawały się odporne na wszelkiego rodzaju próby manipulacji/modyfikacji SERP, jednak zjawisko Google Bomb, polegające na masowym dodawaniu na stronach linku ze wskazanym przez pomysłodawcę anchor-textem, pokazało drogę do łatwego modyfikowania indeksu. Termin "pozycjonowanie" pojawił się ok. 2002 r, wcześniej funkcjonował anglojęzyczny "web positioning". Pierwsze powszechnie znane "polskie" Google Bomb pojawiło się na przełomie 2003 i 2004 roku i polegało na linkowaniu ze słowem kluczowym kretyn adresu do sejmowej strony internetowej polskiego posła Andrzeja Leppera, co w efekcie dało pojawianie się wspomnianej strony na czołowych miejscach w wynikach wyszukiwania w Google dla hasła "kretyn" (zwykle jako pierwszy wynik). Akcja ta zyskała wielu naśladowców i podobne zjawiska można było zaobserwować dla innych słów i wyrażeń.


Pozycjonowanie witryny usługa jednorazowa


W ramach opłaty startowej firma SoftwareStudio Sp. z o.o. przygotuje artykuły na podstawie otrzymanych słów kluczowych w cenie 200 zł netto za artykuł. Klient wykupuje sobie dowolną ilość słów kluczowych i artykułów z założeniem, że słów kluczowych jest nie mniej niż 50, a artykułów nie mniej niż 10. Poza opłatą jednorazową klient płaci niski abonament miesięczny w kwocie 1zł za każde słowo kluczowe oraz 10 zł za każdy artykuł.

Optymalizacja stron dla wyszukiwarek internetowych


Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (ang. Search engine optimization - SEO; zwana także pozycjonowaniem, ang. Web Positioning) - działania zmierzające do osiągnięcia przez dany serwis internetowy jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania wyszukiwarek internetowych dla wybranych słów i wyrażeń kluczowych. W roku 2008 w związku z dominacją wyszukiwarki Google, działania SEO ograniczają się głównie do Google.


Pozycjonowanie stron www

Pozycjonowanie stron rozpoczęło się wraz z rozwojem pierwszych wyszukiwarek internetowych.


Jest wiele powodów dla których nasi klienci korzystają z naszych rozwiązań (oprogramowania) w celu osiągniecia odpowiednio wysokich miejsc w rankingu wyszukiwarek. Przedstawiamy kilka najważniejszych:

  • Każdy użytkownik internetu ma świadomość tego, że setki, ;a nawet tysiące klientów poszukuje w wyszukiwarkach produktów lub usług każdego dnia. Nie będąc w czołówce wyników traci się możliwość zaprezentowania im swojej oferty, a więc potencjalnych klientów;
  • W wirtualnym świecie jakim jest internet zaistnienie pozwala podnieść prestiż i wiarygodność przedsiębiorstwa działającego w świecie rzeczywistym;
  • Sprzedaż internetowa rozwija się błyskawicznie, konsumenci mają coraz większe zaufanie do takiej formy zakupów, ale aby trafili oni do właściwego sklepu należy ich zachęcić.

Pozycjonowanie witryny jako stała zryczałtowana usługa.

W ramach stałej opłaty internetowej otrzymują Państwo stałą opiekę nad stroną w zakresie pozycjonowania wraz z dbaniem przez firmę SoftwareStudio Sp. z o.o. o wysoką pozycję w rankingach Google. W ramach opłat dostają Państwo portal Klienta, w którym sami wpisują Państwo słowa kluczowe do pozycjonowania. Również na bieżącą mogą Państwo oglądać status pozycjonowanej witryny. Płacąc stały abonament nie martwią się Państwo o ilość słów kluczowych ani artykułów. W ramach usług wykonywane są dodatkowo następujące działania:

  • analizę obecnej pozycji w wyszukiwarkach;
  • analizę branży oraz poczynań konkurencji;
  • analizę i pomoc w doborze optymalnych słów kluczowych;
  • odpowiednią modyfikację znaczników META i ich monitorowanie;
  • ręczne dodawanie strony do wyszukiwarek i katalogów - optymalizację Twojego serwisu www pod wyszukiwarki internetowe.
.
Jest wiele powodów dla których nasi klienci korzystają z naszych rozwiązań (oprogramowania) w celu osiągniecia odpowiednio wysokich miejsc w rankingu wyszukiwarek. Przedstawiamy kilka najważniejszych: Każdy użytkownik internetu ma świadomość tego, że setki, a nawet tysiące klientów poszukuje w wyszukiwarkach produktów lub usług każdego dnia. Nie będąc w czołówce wyników traci się możliwość zaprezentowania im swojej oferty, a więc potencjalnych klientów; W wirtualnym świecie jakim jest internet zaistnienie pozwala podnieść prestiż i wiarygodność przedsiębiorstwa działającego w świecie rzeczywistym; Sprzedaż internetowa rozwija się błyskawicznie, konsumenci mają coraz większe zaufanie do takiej formy zakupów, ale aby trafili oni do właściwego sklepu należy ich zachęcić. Pozycjonowanie witryny jako stała zryczałtowana usługa. W ramach stałej opłaty internetowej otrzymują Państwo stałą opiekę nad stroną w zakresie pozycjonowania wraz z dbaniem przez firmę SoftwareStudio Sp. z o.o. o wysoką pozycję w rankingach Google. W ramach opłat dostają Państwo portal Klienta, w którym sami wpisują Państwo słowa kluczowe do pozycjonowania. Również na bieżącą mogą Państwo oglądać status pozycjonowanej witryny. Płacąc stały abonament nie martwią się Państwo o ilość słów kluczowych ani artykułów. W ramach usług wykonywane są dodatkowo następujące działania: analizę obecnej pozycji w wyszukiwarkach; analizę branży oraz poczynań konkurencji; analizę i pomoc w doborze optymalnych słów kluczowych; odpowiednią modyfikację znaczników META i ich monitorowanie; ręczne dodawanie strony do wyszukiwarek i katalogów - optymalizację Twojego serwisu www pod wyszukiwarki internetowe.
Osobiste
Przestrzenie nazw

Warianty
Działania
Nawigacja
Narzędzia
Drukuj lub eksportuj