Dodawanie zdarzenia z kontekstu przedstawiciela CRM enova

Z SoftwarePedia
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
Spis treści

enova - Aplikacje - Oprogramowanie - Programy - ERP - Enova Kadry Płace - Integracja ENOVA
Aplikacje

Innowacyjny system ERP enova - od 2002 r. ponad 6500 firm, instytucji i innych organizacji wybrało nowoczesny system ERP.CRM (ang. Customer Relationship Management) – to zestaw procedur i narzędzi istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientami. Nie ma jednoznacznej definicji CRM-u. Oto kilka z nich: CRM jako przyjęta strategia działania koncentruje się na wspieraniu czynności marketingowych, procesu sprzedaży oraz wszelkich działań związanych z obsługą klienta poprzez skierowanie uwagi wyłącznie na potrzeby konsumenta, ze szczególnym uwzględnieniem wykształconych kulturowo wzorców zachowań. Oprogramowanie CRM należy traktować nie tylko jako narzędzie, ale jako część strategii i filozofii działania przedsiębiorstwa, gdzie stały kontakt i zadowolenie klientów jest kluczową wartością. Istotną kwestią jest zapewnienie jednolitego systemu we wszystkich procesach biznesowych – od początku procesu sprzedaży poprzez serwis do sporządzania odpowiednich statystyk wykorzystywanych przy tworzeniu portfela produktów.


Innym wariantem pracy ze zdarzeniami w kontekście kontrahenta, jest praca w kontekście konkretnej osoby (przedstawiciela). Daje to możliwość przeglądania historii kontaktów z wybranym pracownikiem naszego kontrahenta (a nie wszystkich kontaktów z kontrahentem), oraz możliwość wygodnego rejestrowania nowych zdarzeń Są dwie możliwości pracy ze zdarzeniami w kontekście przedstawiciela:

  • Na liście zdarzeń w filtrze Kontrahent wybieramy interesującego nas kontrahenta, a w filtrze Przedstawiciel – osobę zarejestrowaną na liście kontaktów tego kontrahenta. Na liście wyświetlane są zdarzenia powiązane wyłącznie z tym przedstawicielem. Równocześnie dodanie nowego zdarzenia na tak ustawionej liście powoduje, że w zdarzeniu zarówno kontrahent jak i przedstawiciel zostają już wpisani.
  • Szczególnie godną polecenia metodą jest praca z listą osób (przedstawicieli). Przeanalizujmy przykład, gdy dzwoni do nas pan Nowaczyński z firmy ABC. Na liście osób (CRM->Osoby) możemy go szybko odszukać poprzez wpisanie nazwiska – jeżeli byłoby kilku Nowaczyńskich, to łatwo odnajdziemy właściwy wpis na podstawie firmy. Gdyby okazało się, że takiej osoby nie ma jeszcze zarejestrowanej w naszej bazie danych, możemy to uzupełnić poprzez przycisk Nowy (Osoba).

Po otwarciu formularza osoby, na zakładce Zadania mamy wygodny dostęp do informacji o wcześniejszych kontaktach z tym przedstawicielem. Dodanie nowego zdarzenia w tym miejscu spowoduje, że informacje o kontrahencie i przedstawicielu będą automatycznie uzupełnione.



Enova logo.jpg

Więcej na temat oprogramowania enova

Usługi Wdrożenia Poznań Firma informatyczna Poznań



Osobiste
Przestrzenie nazw

Warianty
Działania
Nawigacja
Narzędzia
Drukuj lub eksportuj