Dodawanie zdarzenia z kontekstu kontrahenta CRM enova

Z SoftwarePedia
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
Spis treści

enova - Aplikacje - Oprogramowanie - Programy - ERP - Enova Kadry Płace - Integracja ENOVA
Aplikacje

Innowacyjny system ERP enova - od 2002 r. ponad 6500 firm, instytucji i innych organizacji wybrało nowoczesny system ERP.CRM (ang. Customer Relationship Management) – to zestaw procedur i narzędzi istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientami. Nie ma jednoznacznej definicji CRM-u. Oto kilka z nich: CRM jako przyjęta strategia działania koncentruje się na wspieraniu czynności marketingowych, procesu sprzedaży oraz wszelkich działań związanych z obsługą klienta poprzez skierowanie uwagi wyłącznie na potrzeby konsumenta, ze szczególnym uwzględnieniem wykształconych kulturowo wzorców zachowań. Oprogramowanie CRM należy traktować nie tylko jako narzędzie, ale jako część strategii i filozofii działania przedsiębiorstwa, gdzie stały kontakt i zadowolenie klientów jest kluczową wartością. Istotną kwestią jest zapewnienie jednolitego systemu we wszystkich procesach biznesowych – od początku procesu sprzedaży poprzez serwis do sporządzania odpowiednich statystyk wykorzystywanych przy tworzeniu portfela produktów.

Praca z modułem CRM zazwyczaj koncentruje się na kontrahentach. Aby była możliwość łatwego przeglądania naszych dotychczasowych kontaktów z klientem i wygodnego rejestrowania nowych zdarzeń czy zadań. Są dwie możliwości pracy ze zdarzeniami w kontekście kontrahenta:

  • Na liście zdarzeń w filtrze Kontrahent wybieramy interesującego nas kontrahenta. Na liście wyświetlane są zdarzenia powiązane z tym kontrahentem. Równocześnie dodanie nowego zdarzenia na tak ustawionej liście powoduje, że w zdarzeniu kontrahent zostaje już ustawiony.
  • Na formularzu kontrahenta, na zakładce CRM->Zadania wybieramy Rodzaj: Zdarzenie. Na liście mamy widoczne wyłącznie zdarzenia powiązane z tym kontrahentem. Równocześnie dodanie nowego zdarzenia powoduje, że w zdarzeniu kontrahent zostaje już ustawiony.

Zadania, zdarzenia i zlecenia serwisowe są w enova zapisami pełniącymi różne funkcje, ale występującymi zazwyczaj wspólnie. Jeżeli na kontrahencie czy osobie jest zakładka Zadania, to będą na niej dostępne nie tylko zadania, ale również zdarzenia i zlecenia serwisowe.



Enova logo.jpg

Więcej na temat oprogramowania enova

Usługi Wdrożenia Poznań Firma informatyczna Poznań



Osobiste
Przestrzenie nazw

Warianty
Działania
Nawigacja
Narzędzia
Drukuj lub eksportuj